Jakim jesteś Graczem?

Tutaj piszcie co Wam się w Windsaw podoba bądź nie. Żaden temat nie zostanie zignorowany.

Moderator: Strażnicy

Post Reply

Jaki typ pasuje najbardziej do Twego sposobu gry?

Architekt
9
26%
Aktor
11
31%
Bohater
3
9%
Druga Połowa
0
No votes
Głosiciel Praw
0
No votes
Munchkin
1
3%
Myśliciel
4
11%
Pnącze
0
No votes
Wagonik
0
No votes
Wielbiciel Wygrzewu
0
No votes
Wojownik
7
20%
 
Total votes: 35

User avatar
Astarael
Mistrz Gry
Posts: 1146
Joined: Sun, 25 Feb 2007, 00:05
Location: Enki-e Shao'Saye
Contact:

Jakim jesteś Graczem?

Post by Astarael » Wed, 19 Sep 2007, 19:44

Witam,

Chciałbym zaproponować Wam zabawę – a jednocześnie pomoc dla MG ;)
W jednym z podręczników znalazłem ostatnio systematykę graczy RPG, którą postaram się tutaj przytoczyć. Zastanówcie się, który tym reprezentujecie i w jakim kierunku chcielibyście się rozwijać...

Architekt
to gracz, który lubi tworzyć, mieć silny i trwały wpływ na fabułę sagi, w której uczestniczy. Chce zostawić po sobie ślad – osiągnięcie albo spuściznę. Zasadniczo tworzy dobrze dopracowane postaci i lubi mocno angażować się w fabułę.

Aktor
skupiony jest na odgrywaniu swojej złożonej i dopracowanej w najdrobniejszych detalach postaci. Największa przyjemność sprawia mu możliwość sprawdzania reakcji swojego bohatera w najróżniejszych sytuacjach socjalnych – począwszy od plotek w karczmie, skończywszy na snuciu wielopoziomowych intryg.

Bohater
chce dokonywać wspaniałych czynów, zdobywać wspaniałe przedmioty, zwiedzać wspaniałe miejsca i poznawać wspaniałych ludzi. Ten typ gracza lubi wartką akcję, toczącą się od jednej niezwykłości do następnej. Ma tendencję do działania zanim pomyśli, ale zazwyczaj potrafi wykazać się przezornością, kiedy jest to niezbędne...

Druga Połowa
to najczęściej ktoś, do kogo pasuje też inny typ gracza, ale kto jest także Wagonikiem, bo do gry zaprosiła go jego druga połowa ;) w takim przypadku dodatkową obawą jest ryzyko faworyzowania, zwłaszcza, jeśli Druga Połowa pozostaje w związku z MG.
Tak długo jednak, jak stosunki pomiędzy postaciami oddzielone są grubą linią od stosunków pomiędzy graczami – nie stanowi to problemu.

Głosiciel Praw
przeczytał wszystkie podręczniki danego systemu i wie doskonale w którym akapicie i na której stronie znajdują się zasady drobiazgowo opisujące efekty megakrytycznego ciosu Kalidora. Nie trzeba ich sprawdzać, bowiem Głosiciel Praw zna podręczniki na pamięć. Zna także wszystkie detale świata, cechy szczególne każdej z ras i umiejętności najbardziej mocarnych NPCów opisanych przez twórców systemu. Niestety – często są przekonani, że tą samą wiedzą powinny dysponować ich postaci.
Jeśli jednak taki gracz potrafi powstrzymać się od prób dyskutowania z MG, wytykania błędów innych Graczy i umie oddzielić swoją wiedzę od wiedzy bohatera, potrafi być wielce pomocnym i bardzo dobrym towarzyszem.

Munchkin
to gracz, który chce mieć najmądrzejszą, najpiękniejszą, najzdolniejszą, najpotężniejszą... najbardziejszą postać w grze. Tworzy postać przez długie godziny, jednak nie pracuje nad szczegółami skomplikowanej psychiki, lecz nad jak najpełniejszym wyciśnięciu maksimum możliwości z postaci – zna na pamięć zasady podręcznikowe, pozwalające na stworzenie maksymalnego przepaka. Problem z takim graczem polega na tym, że chce, by jego bohater był najlepszy we wszystkim...

Myśliciel
uważa grę za wyzwanie intelektualne. Uwielbia łamigłówki, zagadki i pojedynki na spryt. Bawi ich staranie się być o krok przed MG i wymyślanie manewrów dających im przewagę nad przeciwnikami. Myśliciel bywa wspaniałym współgraczem, bo zawsze coś kombinuje i stale coś planuje; bywa jednak sporym utrudnieniem dla MG, bowiem poza umysłowymi akrobacjami Myśliciela musi on jeszcze dbać o innych graczy, przebieg intrygi i działania bohaterów niezależnych.
Myśliciel nudzi się szybko, gdy zabraknie wyzwań dla jego błyskotliwości.

Pnącze
nie angażuje się w aktywne działanie, woli trzymać się na uboczu. Pnącze jest nieśmiałe, nie potrafi podejmować decyzji, lub po prostu gra je nudzi.
MG powinien mobilizować Pnącza do działania, lecz jeśli zawodzą wszelkie sposoby, powinien spróbować dowiedzieć się, czemu gra nie sprawia im przyjemności.

Wagonik
gra w RPG, bo ktoś go o to poprosił. Może być Drugą Połową, członkiem rodziny lub przyjacielem. Wagonik nie jest graczem, tylko kimś, kto wypróbowuje różne rzeczy w nadziei, że mu się spodobają, albo kimś, kto gra, bo wszyscy jego znajomi to robią. Wewnątrz każdego Wagonika jednak kryje się inny typ gracza, który pragnie się wydostać.
To typ gracza, który potrzebuje pomocy i zachęty MG. Bardzo często Wagonik jest Pnączem, które potrzebuje zachęty, by w pełni się zaangażować.

Wielbiciel Wygrzewu
chce odrąbywać kończyny i zyskiwać kolejne tytuły. W przeciwieństwie do Wojownika, nie jest zainteresowany sensownością i prawdopodobieństwem fabularnym kolejnej walki, interesuje go jedynie wygrzew. To typ, dla którego RPG to „mówiony” wariant komputerowego hack’n’slasha...
Stanowi duże zagrożenie dla spoistości i płynności sagi, gdyż nie myśli o konsekwencjach zaatakowania kluczowego Bohatera Niezależnego...

Wojownik
najbardziej cieszy się, mogąc wplątać się w wir bitwy, lub przynajmniej bójki. Tworzy postaci związane z walką, często – żołnierzy. Przeciwnie niż poprzedni typ, Wojownik starannie wybiera sobie przeciwników i nie cechuje go zbędna żądza krwi, lecz radzenie sobie z wyzwaniem, jakim jest dobra walka.

Kończąc tłumaczenie postanowiłem, że zrobię z tego ankietę. Możecie zaznaczyć jeden lub dwa typy.
A w poście napiszcie, jak siebie widzicie.

Pozdrawiam serdecznie
A.

Podział za Changeling. Storyteller's Guide, 1998 White Wolf Publishing Inc.
Tchórz nie zazna życia,
Bohater nie zazna śmierci.

User avatar
Konrad
Posts: 155
Joined: Sun, 25 Feb 2007, 21:44
Location: Vermad
Contact:

Post by Konrad » Wed, 19 Sep 2007, 21:37

Wygląda na to, że będę pierwszą osobą, która wypowie się w tym temacie :)

Myślę, że najbardziej pasuje do mnie Bohater, a przynajmniej do postaci Konrada.
Nigdy dotąd nie grałem postacią rycerza, a zawsze chciałem przeżyć prawdziwie rycerskie przygody. (wieże, księżniczki, smoki itp. ;) )

Po przeczytaniu wszystkich przedstawionych typów postaci, uznałem, że właśnie ten odzwierciedla mnie najbardziej, zresztą jeśli ktoś zaglądał do „ Szkatułki z wiązu” myślę, że bez problemu zauważy, że Konrad niemal idealnie odpowiada opisowi Bohatera.

Nie wiem co tu jeszcze napisać, jakby co możecie pytać ;)
WÂśrĂłd szczĂŞku orĂŞÂża milczÂą prawa.

User avatar
Grodmir
Ambasador Krasnoludów
Posts: 182
Joined: Wed, 7 Mar 2007, 13:07
Location: Baragm-Dred
Contact:

Post by Grodmir » Wed, 19 Sep 2007, 22:53

Kurczaki, mam po trochu ze sporej ilości tutaj podanych typów. Jak się nazywa Architekto-Aktoro-Bohatero-Myślicielo-Wojownik(choć tu rozszerzając walkę, bo nie tylko na siłowa)
Ech zaznaczę chyba architekta, jest o kroczek bliżej niż inni.
Za dobrze utrzyman¹, rudaw¹ brod¹ kryje siê szeroka twarz. G³êboko osadzone, niewielkie, ciemne oczy spogl¹daj¹ na œwiat nieruchomo. Jest wysoki jak na swój gatunek i postawny. Nosi siê prosto i biednie. Przy pasie przytroczony ma krótki miecz, a na plecach dwurêczny topór.
Wymiary: 156cm i 84kg

User avatar
Mirandor
Posts: 130
Joined: Thu, 23 Aug 2007, 19:49

Post by Mirandor » Wed, 19 Sep 2007, 23:31

Myślałem że będę oryginalny ;P
Architekt i aktor.
Cierpienie to nadzieja. Nadzieja to krew. Krew to życie. Słowa we krwi. Myśli we krwi. Marzenia we krwi.

A cel wciąż uświęca środki Szaleńcom od lat
To MY karmimy ich milczeniem.
Milczenie to TAK.

User avatar
Grodmir
Ambasador Krasnoludów
Posts: 182
Joined: Wed, 7 Mar 2007, 13:07
Location: Baragm-Dred
Contact:

Post by Grodmir » Thu, 20 Sep 2007, 00:00

To można więcej niż jeden. A tak kombinowałem by był 1. :D
Za dobrze utrzyman¹, rudaw¹ brod¹ kryje siê szeroka twarz. G³êboko osadzone, niewielkie, ciemne oczy spogl¹daj¹ na œwiat nieruchomo. Jest wysoki jak na swój gatunek i postawny. Nosi siê prosto i biednie. Przy pasie przytroczony ma krótki miecz, a na plecach dwurêczny topór.
Wymiary: 156cm i 84kg

User avatar
Lalaith
Krzykaczka
Posts: 176
Joined: Sat, 26 May 2007, 20:19
Location: z Dalekiej Drogi
Contact:

Post by Lalaith » Thu, 20 Sep 2007, 09:09

Ojej...Jak dla mnie ten podział jest jeszcze zbyt ubogi i schematyczny ;) Albo to ja jestem taka "polepiona"...

Zgodzę się z przedmówcą, że bardzo często postać składa się z różnych typów opisanych powyżej, a zależy to moim zdaniem w dużej mierze od sytuacji w której się znajdzie.

Ciężko było wybrać, który typ byłby mi najblizszy. Postawiłam na architekta i aktora, chociaż zdarza mi się wściec Maestro, bo chcę byc krok przed nim, a w RPGi zaczęłąm grać, bo wciągnęli mnie koledzy, nie wspomnę juz o tym, że na nasze forum trafiłam zupełnie przypadkiem :D

Cóż, jestem oryginałem i tyle ;)

[ Komentarz dodany przez: Astarael: 2007-09-20, 20:27 ]
Nie wściekasz Maestro;
Nie zauważyłem żebyś próbowała mnie przechytrzyć,
co najwyżej zdarzają Ci się próby przekraczania kompetencji Gracza...
Pozdrawiam
A.
Last edited by Lalaith on Thu, 20 Sep 2007, 19:29, edited 2 times in total.
Być beznadziejnie niepewnym i szaleńcem nadziei
~~~~~~~~~~~~
Dziewczyna o delikatnej urodzie; długie rzęsy, bursztynowo zielone oczy. Usta w kolorze płatków maków. Krótko ścięte kręcone włosy w kolorze kasztanowo rudym nadają jej nieco zawadiacki wygląd. 160cm wzrostu i 55kg.

User avatar
Shinma'onari
Lewa Ręka Metatrona
Posts: 28
Joined: Wed, 12 Sep 2007, 22:39

Post by Shinma'onari » Thu, 20 Sep 2007, 13:46

Co prawda jeszcze tutaj nie gram, ale nie jest to moje pierwsze zetknięcie z RPG więc też pozwolę sobie się wtrącić.

Po pierwsze mam wrażenie, że to jednak chodzi o typ graczy, a nie postaci, a widzę że niektórzy próbują przypisać wymienione postawy postaciom.

Poza tym gdyby mówić, że to zależy od sytuacji w jakiej znajdzie się postać, to każdy gracz byłby każdym typem, bo są sytuacje gdzie postać danego gracza musi walczyć, są takie gdzie musi myśleć, a są takie gdzie gracz musi jedynie dobrze coś odegrać, etc.

Podział chyba bardziej polega na tym, co komu sprawia największą przyjemność w grze (i chodzi o graczy, nie postacie). Z pewnością ma to spory związek z tym, jaki typ postaci dany gracz kreuje najczęściej, gdzie chętnie podąży za MG nawet na smyczy, a w których miejscach będzie się bronił rękami i nogami przed podążeniem za nicią fabuły, i od wielu innych tym podobnych rzeczy.

Spoglądając na historię swojego grania, widzę wiele typów, jednak większość jest już nieaktualna. Obecnie będzie to chyba Aktor - Wojownik. A jedno z drugim bardzo ściśle powiązane. :PP
Last edited by Shinma'onari on Thu, 20 Sep 2007, 18:47, edited 1 time in total.
"Piekło jest najwyższą nagrodą, jaką możesz otrzymać od Diabła za wierną służbę."

"Hell is not punishment, it's training." - Suzuki Shunryu

User avatar
Nortan
Posts: 96
Joined: Sun, 13 May 2007, 15:12
Contact:

Post by Nortan » Thu, 20 Sep 2007, 14:29

Po namyśle - niestety muszę powiedzieć, że żadne z tych typów do mnie nie pasuję. Moja wyjątkowość jest skomplikowana i (dla wielu) dziwna.

Mógłby pasować Myśliciel, natomiast ja chciałbym być cwany i móc rzucać "wyzwania" MG, natomiast jak się okazuję - jestem w wystarczającym stopniu przewidywalny.

Natomiast na drugie mógłbym dobrać Pnącze, gdyby nie to, iż widnieje tam:
"jest nieśmiałe, nie potrafi podejmować decyzji, lub po prostu gra je nudzi."
A to dlatego, bo nie jestem szczególnie nieśmiały. Decyzję potrafię podejmować, a granie w żadnym stopniu mnie nie nudzi - raczej przymus bezczynności :).

Tak właśnie mniej więcej opisałem się mniej więcej, lecz nie do końca. A w ankiecie niestety udziału nie wziąłem.
MÂłody mĂŞÂżczyzna z naturalnie delikatnÂą cerÂą oraz czarnymi, dÂługimi wÂłosami i piwnymi oczami. Z sympatycznym wyrazem twarzy i o przyjacielskim uÂśmiechu. WzroÂście 170cm i wadze okoÂło 70kg. Odziany w dobrej jakoÂści ubranie.

User avatar
Matuzalem
Strażnik
Posts: 144
Joined: Sun, 18 Mar 2007, 17:18
Location: Theyuran
Contact:

Post by Matuzalem » Thu, 20 Sep 2007, 23:01

Witamy serdecznie, Shinma'onari!

Odwołując się do Ciebie: Niektórzy bardzo utożsamiają się z odgrywaną przez siebie postacią, dlatego w pewnych przypadkach stosujemy to jako synonim ;) Skoro ludzie mają na tyle skomplikowaną charakterystykę, że nie można im przypisać tylko jednej, dwóch z cech, więc i nasi bohaterowie, którzy są naszym odzwierciedleniem, również nie powinni przypisywać sobie wyłącznie max. dwóch cech. Przedstawiamy tylko ogólny zarys, reszta wyjdzie w praniu ;)

Pasowałby chyba do mnie Architekt-Myśliciel. Tak mi się wydaje, ale to niekoniecznie jest obiektywny pogląd ;)

User avatar
Shinma'onari
Lewa Ręka Metatrona
Posts: 28
Joined: Wed, 12 Sep 2007, 22:39

Post by Shinma'onari » Fri, 21 Sep 2007, 08:39

Dziękuję Matuzalemie za powitanie. :) Bardzo mi sie podoba forum - mam nadzieję, że kiedy już zacznę grać spodoba mi się dużo bardziej.

Nie wiem jak to jest z bohaterami, ponieważ trudno postaciom które są tworem fikcyjnym przypisywać cechy, które przypisywane mogą być ich twórcom - byłby to już wtedy mocno skomplikowany twór meta-rpg.

A tutaj nie chodzi nawet o poziom skomplikowania charakteru danego gracza, ale jedynie o wyszczególnienie jednej czy dwóch najwyraźniejszych skłonności. Dla osoby która jako tako zna sama siebie nie powinno być to chyba problemem?

Jak mawiali starożytni Indianie: nic nie przebija piękna i czaru prostoty :)

Wydaje mi się, że komplikowanie spraw w tym wypadku, jest nie dość że niepotrzebne to uzyskiwane nieco sztucznie.
"Piekło jest najwyższą nagrodą, jaką możesz otrzymać od Diabła za wierną służbę."

"Hell is not punishment, it's training." - Suzuki Shunryu

User avatar
Konrad
Posts: 155
Joined: Sun, 25 Feb 2007, 21:44
Location: Vermad
Contact:

Post by Konrad » Fri, 21 Sep 2007, 21:19

Chyba jestem jedynym bohaterem na forum :mrgreen:

A odnosząc się do wypowiedzi Shinma'onari (ego?) to chcę zaznaczyć, że ten typ nie tylko odzwierciedla postać Konrada, ale mnie jako gracza. Konrad jest jedynie tego przejawem. Oczywiście mam w sobie również cechy innych rodzajów graczy, ale bohater raczej dominuje.
WÂśrĂłd szczĂŞku orĂŞÂża milczÂą prawa.

User avatar
Tesaria
Posts: 63
Joined: Sun, 18 Mar 2007, 12:58
Location: Riva

Post by Tesaria » Sat, 22 Sep 2007, 10:27

Cóż, ja również zagłosowałam na bohatera!... i wojownika. Mimo, że nie jestem wspaniałym rycerzem.

Nie jestem przekonana, czy tak właśnie jest, ale wydaje mi się, że właśnie te dwie postacie są mojej najbliższe. Na pewno nie jest myślicielem, architektem czy wagonikiem... Tak, jeżeli jest taki wybór, uważam, że się zgadza.

User avatar
Sylwav
Posts: 123
Joined: Mon, 10 Sep 2007, 22:11
Contact:

Post by Sylwav » Thu, 27 Sep 2007, 17:02

No to kolejny Architekt-Aktor się nawinął - w mojej osobie.

Zdecydowanie lubię odgrywać swoją postać, przeżywać każdą sytuację przez pryzmat jej zachowań. Prawdą jest, że nie zawsze mi to wychodzi, ale przecież nawet my, gracze, w codziennym życiu robimy coś wbrew sobie. Tym niemniej wcielanie się w mojego bohatera sprawia mi niewątpliwą przyjemność.

Przyjemność tą chcę zwykle odzwierciedlić czynami, więc automatycznie staram się zostawić po sobie jakiś ślad widoczny w fabule. Moment, w którym jakiś NPC wspomina o dokonaniach niejakiego (tu wpisz imię mojej postaci) pomimo jego zgonu, to jest to, co Sylwavy lubią najbardziej ;).
Osobnik wysoki, stosunkowo szczupły, lecz odpowiednio wyrzeźbiony. Włosy smoliście czarne, lekko przysłaniające bladą, gładką twarz. Ciemne oczy o nieco szalonym wyrazie współgrają z ironicznym uśmiechem. Postać ubrana jedynie w skórzaną kurtkę, obcisłe spodnie z tegoż samego materiału oraz wysokie buty, wszystko w kolorze czarnym.

User avatar
RevaN
Posts: 70
Joined: Wed, 14 Mar 2007, 22:47
Location: Rattenburg
Contact:

Post by RevaN » Mon, 1 Oct 2007, 20:13

Zagłosowałem na aktora i wojownika. Na aktora z tego względu, że wczuwanie się w postać to jeden z głównych elementów gry, więc powinien sprawiać dużo przyjemności, a mi sprawia. Wojownika ze względu na to, że moje postacie zazwyczaj dużo wojują. Nie są prostymi złodziejaszkami, co płoszy byle sztylet, ani też magami pierdzącymi ognistymi kulami, po prostu normalne chłopy (baby? :P) co potrafią dobrze trzymać miecz w garści.
Last edited by RevaN on Mon, 1 Oct 2007, 20:15, edited 1 time in total.
¯ó³ty czerwony czarny

User avatar
Coda
Posts: 20
Joined: Sat, 8 Sep 2007, 23:47
Contact:

Post by Coda » Mon, 8 Oct 2007, 21:56

Rzeczywiście, wybór łatwy nie jest. Myślę, że do każdego z nas pasuje co najmniej kilka typów. Albo raczej częśc z każdego typu.

Odnosząc się do grania w Baldur`s Gate 2, jak najbardziej pasuje mi typ gracza Munchkin. Dobrze pamiętam jak losowałem sobie statystyki przez godzinę albo i dwie, żeby tylko wszystkie móc miec na maksimum ;).
Nie zgodzę się jednak z określeniem "zna na pamięć zasady podręcznikowe, pozwalające na stworzenie maksymalnego przepaka", bo po prostu w moim przypadku tak nie jest. Nie znałem, nie znam i raczej nie poznam zasad do takiego stopnia. Ale "przepaka" stworzyc potrafiłem ;).

Innym typem, który pasowałby do mnie to Bohater. Myślę jednak, że już z tego trochę wyrosłem, jeśli tak mogę to określic. Gdy w innych sesjach odgrywałem paladyna, to owszem, nie było dla mnie nic lepszego niż takie nastawienie.

Ale wiadomo, jak czas płynie, tak ludzie się zmieniają. W ankiecie wybrałem modele graczy: Architekt oraz Wojownik.

Pierwszy typ, ponieważ staram się odegrac swoją postac najlepiej jak potrafię pod kątem cech, które jej nadałem. Z punktu widzenia introspekcyjnego jednak, śmiało mogę stwierdzic, że marny ze mnie gracz, bo mimo, że moje postacie mają różne cechy to są podobne w zachowaniu.

Drugi typ, bo nie lubię, gdy nic się nie dzieje. Błahe to, wiem, ale faktycznie nie za bardzo przepadam za godzinami dywagacji na temat intrygi, którą ktoś uknuł, albo kminienia doskonałego planu akcji, który i tak psu na budę później się przydaje.
Jeśli ma się coś dziac, to niech się dzieje, a nie jak w Dragon Ball`u czy Naruto podczas walki postacie robią sobie dwu - trzy odcinkowe przerwy aby przeanalizowac jeden cios albo blok...

Tyle ode mnie.
MĂŞÂżczyzna Âśredniego wzrostu, solidnej postury. WÂłosy dÂługie, czarne, zwiÂązane w kucyk. Oczy dwukolorowe - lewe zielone, prawe piwne.
Nosi czarne, lekkie ubranie - luŸne spodnie ze wzorami po bokach, haftowanymi w kolorze z³otym; koszula z wysokim, sztywnym ko³nierzem; na wierzchu szata do kolan, bez ko³nierza, zapinana od pasa pod szyjê, z przodu od pasa w dó³ szerokie wyciêcie umo¿liwiaj¹ce swobodne poruszanie siê.

Hakan
Posts: 10
Joined: Thu, 30 Aug 2007, 13:02

Post by Hakan » Wed, 10 Oct 2007, 12:15

Imho. Myślę, że ten podział nie jest zbyt szczęśliwy. Oczywiście kliknąłem sobie, ale tak po prawdzie zbyt wiele kotów do jednego worka zostało w nim wrzuconych - przez co, przynajmniej jak dla mnie po prostu nie da się dobrze wybrać.

Mamy tutaj, tak na pierwszy rzut oka przynajmniej poruszone:

- To JAKI SPOSÓB gramy, czyli jaki typ (w sensie odgrywania, zagłębienia się w świecie, odgrywania albo i nie) najbardziej nam odpowiada. (zagłębiamy się w grze mocno identyfikując się z postacią, prowadzimy postać jak pionka w planszówce, niejako stojąc obok, planując jakby jej ruchy)

- To PO CO gramy, czyli czego szukamy najbardziej na sesji, co nas najbardziej pociąga, w jakim typie gry się najlepiej czujemy - czyli można tutaj zawrzeć potrzebę stworzenia pewnej historii, do której podporządkowujemy swoje postacie, chęć jak najbardziej szczegółowego "zwiedzania świata", poznawania jego zakamarków, tajników czy też w końcu przyjemność płynącą z rywalizacji, jakiejś formy konkurencji.

No, głosowałem na aktora, architekta.
1.75m, szczupÂły; DwadzieÂścia kilka - czterdzieÂści lat. Niezbyt przystojna, poznaczona bliznami po ospie twarz. DuÂży, „orli” nos, zÂłamany przynajmniej raz i nieumiejĂŞtnie zÂłoÂżony. WÂłosy spiĂŞte w dziesiÂątki grubych warkoczy, za ramiona. Koraliki, pojedyncze piĂłra zwierzÂąt, zdobione sznurki z charakterystycznymi wĂŞzeÂłkami, wplÂątane we wÂłosy, rĂłwnieÂż zawieszone na szyi oraz na przegubach.
---
Wytarty, ciemny, bliÂżej nieokreÂślonego koloru pÂłaszcz. SkĂłrzane spodnie i bluza pokryta wyblakÂłymi zdobieniami. Wysokie buty, nagryzione zĂŞbem czasu. KrĂłtki, prosty miecz. Drewniany kostur.

Anonymous

Post by Anonymous » Wed, 30 Apr 2008, 22:36

Do mnie jak do większości pasuje Architekt i Aktor. Wybór był prosty gdyż już od dawna grając w tekstowe RPG największą uwagę przywiązywałem do tego jak szczegółowo opisany jest świat. Ja sam staram się dać z siebie max i jak najlepiej opisywać to co czuje, robi, myśli i mówi moja postać.

User avatar
Feliks Kiebduj
Posts: 48
Joined: Wed, 25 Jun 2008, 22:13
Location: mobilny jestem
Contact:

Post by Feliks Kiebduj » Thu, 26 Jun 2008, 07:44

Witam. Ja jestem nowy. Przywitam się później, bo teraz pędze zarabiać pieniądze na naszą wspaniałą przyszłość.

Tak czy siak... To ja poproszę Architekt, Munchkin, Myśliciel (ale nie chce być przed MG tylko przed przeciwnikiem), Wielbiciel Wygrzewu, Wojownik.

W zależności od nastroju :P
Last edited by Feliks Kiebduj on Sun, 29 Jun 2008, 22:17, edited 2 times in total.

User avatar
Lorens
Posts: 20
Joined: Fri, 6 Jun 2008, 20:52
Location: Silver Manor
Contact:

Post by Lorens » Sun, 6 Jul 2008, 21:56

Jeśli chodzi o mnie to Architekt i Aktor. Lubię odgrywać swoją postać i też właśnie chcę w danej sesji pozostawić coś po sobie. Wydaje mi się że wiele osób tak wybrało ale lubię odgrywać swoją postać i przywiązuję się do niej ;)
Last edited by Lorens on Sat, 18 Apr 2009, 22:59, edited 1 time in total.
...:::Shut up when I'm talking to you!!!:::...

Anonymous

Post by Anonymous » Sat, 18 Apr 2009, 16:23

Ja tam architekt.


EDIT: Nawet nie wiesz, jak bardzo poruszył na przekaz twojej wypowiedzi. Zerknij na powyższe posty, a dowiesz się, dlaczego tam komentarza nie ma - Matuzalem.
Last edited by Anonymous on Sat, 18 Apr 2009, 22:56, edited 1 time in total.

User avatar
Grum
Posts: 63
Joined: Wed, 20 Jun 2007, 17:14
Location: GĂłry Starego ÂŚwiata
Contact:

Post by Grum » Fri, 24 Apr 2009, 10:07

Pierwsze co chciałem zauważyć to według mnie bardzo ważne jest to w co gram ale jeżeli dotyczy to tylko świata Windsaw to , wojownik zdecydowanie :roll: , chociaż jak by na to nie patrzyć z wielbicielem wygrzewania też mnie coś łączy ]:->
Zabij jednego , a bĂŞdziesz mordercÂą.
zabij 10 , a bĂŞdziesz potworem.
zabij 100 , a bĂŞdziesz Grumem !

WyÂżej brody nie podskoczysz.

Return to “Forum”